Hockeyskolan i Övertorneå

Vill du bli en bättre hockeyspelare och samtidigt ha en riktigt rolig lägervecka mitt i Övertorneå och det bästa av Tornedalen. Vi satsar hårt för att vår skola ska ge dig en gedigen utbildning i din idrott, samtidigt som du får en mycket innehållsrik vecka med aktiviteter tillsammans med många och nya kompisar. Lägerveckans kommer att bestå av två pass per dag med träning anpassad till din ålder. Lägret passar både för dig som satsar hårt och för dig som spelar för att det är roligt. Utöver träningen med en stor mängd halltider vill vi ge dig den bästa behållningen av lägret och erbjuder bra boende, bra mat i ett högsommarfagert Övertorneå. Här finns även ett stort utbud av 'utanför-arenan-aktiviteter' såsom teori, bad, bollspel mm mm.

För ungdomar födda 2000-2003 i Övertorneå 7-13 juli 2013

Räknare