Några rader till

Premiäråret för Hockeyskolan 2008 blev en succe, det följande åren 2009 till 2012 har fortsatt på inslagen väg med mycket lyckade hockeyskolor.

Det är med glädje vi nu drar igång arbetet med årets Hockeyskola. I år kommer vi precis som ifjol lägga lite mer extra fokus på målvakterna jämfört med tidigare år och vi har även på gång en del nyheter och nytänkande inför årets hockeyskola.
Det säkert är välbekant för de flesta att våra egna stora hockeygrabbar Linus Omark, Johan Harju, Daniel Henriksson med succéer i elitserien, KHL , NHL och andra proffsligor har för vana att dyka upp som ledare på hockeyskolan. De har även representerat landslaget, Tre Kronor, vilket vi är mycket stolta över.
Även andra Övertorneå-fostrade elitspelare kommer att delta för att du ska få lära dig hemligheterna för att bli en av morgondagens stjärnor i hockeyrinken.

För ungdomar födda 2000-2003 i Övertorneå 7-13 juli 2013

Räknare